Vrácení / výměna zboží
Pokud zboží, které jste si u nás zakoupili, nesplnil Vaše očekávání, můžete nám jej do 14 dnů od převzetí vrátit zpět.
Postup je jednoduchý:
1. Vyplňte formulář Odstoupení spotřebitele od smlouvy elektronicky, nebo použijte verzi pro tisk.
2. Zboží, spolu s kopií faktury, nám zašlete zpět některým z těchto způsobů:
a) přes Zásilkovnu využitím služby Zpětná logistika, které je zpoplatněno částkou 60Kč.
b) na adresu - Ing. Juliana Horváthová - MOJA MÓDA, Nám. mieru 1, 08001 Prešov, Slovensko
3. Platbu Vám vrátíme, jakmile se nám zboží od Vás vrátí.
Jak zboží vrátit jednoduše přes Zásilkovnu? Zde je postup:
1. Vrácené zboží zabalte a k zásilce přidejte fakturu a/nebo vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy.
2. Zásilku odnese na jakékoliv podací místo Zásilkovny.
3. Obsluze nahlaste 8 místný vratkový kód našeho eshopu: 95678470
4. Obsluha na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepí na zásilku.
5. Zásilku si na podacím místě vyzvedne kurýr a odveze ji zpátky našemu e-shopu.
6. Za podání zásilky na místě neplatíte, služba je zpoplatněna částkou 60Kč. Tato částka Vám bude odečtena z částky za vrácené zboží, které jste nám zaslali.
7. To je všechno - vrácené zboží nám bude doručeno a nejpozději do 14 dnů vám zašleme peníze.
Na co je třeba dbát při vrácení zboží:
- Vrátit lze pouze nenošené a neprané zboží s původními visačkami. Pokud visačka překáží ve vyzkoušení zboží, lze ji ze zboží odstranit. Při vrácení ji stačí přiložit.
- Věnujte prosím alespoň minimální úsilí poskládání oblečení. Následně si ho koupí někdo jiný, nechovejte se k němu jako k hadru.
- Pokud zjistíte hned po převzetí zboží, že Vám nesedí a nelíbí se vám, nečekejte prosím dva týdny na to, abyste nám ho poslali zpátky. Budeme Vám vděčni za promptní řešení, stejně promptně se snažíme řešit Vaše požadavky i my ;-)
- Na vrácení zboží můžete použít stejnou obálku, ve které Vám bylo zboží doručeno. Stačí ji obrátit na ruby a dáte jí šanci posloužit ještě jednou. V případě, že ji už nepotřebujete, je z recyklovatelného materiálu, tak pokud máte tu možnost, vyhoďte ji do žluté popelnice na plasty ;-)
Co následuje po vrácení zboží:
- Pokud vrácené zboží splňuje všechny náležitosti (nenošené, neprané, s visačkami), platbu se Vám snažíme vrátit do 1-2 dnů po jeho převzetí.
- V případě, že vaše objednávka splňovala parametry pro dopravu zdarma a po vrácení části zboží již tyto parametry nesplňuje, budou vám náklady na dopravu zúčtovány dodatečně a odečteny z částky za vrácené zboží, které jste nám zaslali.
- V případě, že byly při objednávce uplatněny slevové kódy použitelné pouze od přesně stanovené částky objednávky a cena zboží, kterou si nakonec ponecháte, je nižší, než tato hranice, hodnota slevového kódu bude odečtena od vrácené částky za zboží.
Výměna zboží
- Výměna vráceného zboží za jiné není možná.
- V případě zájmu je třeba vyplnit novou objednávku, ke které máte nárok na dopravu zdarma.
- Po přijetí elektronického formuláře na odstoupení od smlouvy Vám zašleme slevový kód v částce dopravy, který si uplatníte při vyplňování nové objednávky vepsáním do políčka "Dárkový certifikát".
- Věříme, že takto významně zrychlíme výměnu zboží.